Category: Aktualności

Mistrz Ortografii 2017 – Gimnazjum

14 marca nasi gimnazjaliści zmierzyli się z z dyktandem, którego zwycięzca został ogłoszony Mistrzem Ortografii 2017 w gimnazjum. I miejsce otrzymała: Dominika Czuj – kl. II II miejsce – Mateusz Król – kl. III III miejsce – Izabela Miazga – kl. II Zwycięzcom gratulujemy! Konkurs przygotowały panie: U.Marzęda, M.Kościuk

Bajeczka o małpce

Premierowa prezentacja spektaklu „Bajeczka o małpce” w wykonaniu aktorów teatru „Rekwizyt” na IV Integracyjnym Spotkaniu Artystycznym w SOSW dla Dzieci i Młodzieży Niesłyszącej i Słabosłyszącej odbyła się 8 marca 2017 r. Spektakl autorstwa Zofii Wójcik przygotowały: opiekun teatru – Ewa Paterkowska, scenografia – Dorota Polonis, opracowanie muzyczne – Agnieszka Stunio. Zapraszamy do galerii zdjęć.

Konkurs Ortograficzny – Mistrz Ortografii 2017

Dnia 6 marca uczniowie klas IV -VI Szkoły Podstawowej napisali dyktando, które miało wyłonić Mistrza Ortografii 2017 r. Dyktando było dość trudne, ponieważ zawierało pisownię rz, ż; h,ch; u, ó: nie z różnymi częściami mowy oraz wielką i małą literę. Najlepiej poradziła sobie klasa IV, z której aż trzech uczniów zdobyło najwyższą punktację. I miejsce: …

Kontynuuj czytanie

Lublin miasto kultury

Uczennica klasy II gimnazjum Dominika Czuj zdobyła II miejsce w V edycji konkursu „Lublin miasto kultury – prezentacja multimedialna” organizowanego przez III Liceum Ogólnokształcące im. Unii Lubelskiej w Lublinie. Uczennicę do konkursu przygotowywały panie: J.Szewczyk i M.Wawszczak.

Podziękowanie dla Spółdzielni Niewidomych

Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych w Lublinie pragnie podziękować Spółdzielni Niewidomych im. Modesta Sękowskiego w Lublinie za przekazanie specjalistycznego sprzętu terapeutycznego, przeznaczonego do pracy metodą Integracji Sensorycznej. Pozyskany sprzęt znacząco wzbogaci wachlarz doznań sensorycznych, jakim każdego dnia poddawane są dziesiątki podopiecznych naszego ośrodka, sprawi że rehabilitacja stanie się atrakcyjną zabawę.

Walentynki 2017 Data dodania 2017-02-17

Ach te Walentynki…W tym roku było słodko i czerwono ! Samorząd Szkolny zorganizował wiele atrakcji: była więc poczta walentynkowa, konkurs na najsympatycznejszego ucznia i nauczyciela a także pieczenie ciasteczek w kształcie serduszek. Można było spróbować napojów miłosnych (wszystkie były czerwone, ale można było trafić np. na sok z buraka), czy napisać „czym są dla mnie …

Kontynuuj czytanie

Jedno miejsce – wiele możliwości

W dniu 7 lutego dzieci z naszej świetlicy brały udział w warsztatach edukacyjnych, które odbywały się w dawnej hali fabryki wag przy ul. Lubartowskiej 77. Jest to miejsce, gdzie możesz samodzielnie przygotować pizzę ze składników, które lubisz najbardziej, brać udział we wspaniałych warsztatach muzycznych, możesz również spędzić czas przy grach planszowych. Dzieci uczestniczyły w warsztatach …

Kontynuuj czytanie

Bal nad bale!

10 lutego 2017 r. w naszym Ośrodku odbył się najprawdziwszy w świecie bal karnawałowy – bal przebierańców. Wszystkie dzieci z klas O-IV, przedszkola i zespołów edukacyjno – terapeutycznych wzięły udział w zabawie. Świetlica szkolna zapewniła dla wszystkich dzieci stroje karnawałowe. Były wróżki, królowe, celebryci śpiewający dla nas swoje utwory, krokodyle, biedronki, pan samochodzik i wiele, …

Kontynuuj czytanie

Aktywni w rozwoju

Projekt stypendialny Katarzyny Świerszcz pod nazwą „Aktywni w rozwoju!” jest ofertą kulturalną czasu wolnego przygotowaną dla dzieci i młodzieży – podopiecznych naszego internatu. Projekt zakłada animację taneczną, muzyczną, teatralną oraz plastyczną, realizowaną w okresie luty – czerwiec 2017 przez specjalistów z doświadczeniem w pracy z dziećmi oraz młodzieżą z różnego rodzaju dysfunkcjami. Uczestnicy projektu poprzez …

Kontynuuj czytanie

Dzień języków obcych 2016

15 grudnia w naszej szkole odbył się DZIEŃ  JĘZYKÓW  OBCYCH. W tym roku uczniowie przybliżyli nam poszczególne kraje europejskie tworząc przepiękne prezentacje multimedialne, które przygotowywali od początku listopada, wraz z uczącymi ich nauczycielami. Każda klasa miała za zadanie przygotować prezentacje o danym kraju, jego mieszkańcach, kulturze, języku, historii, tradycji, zwyczajach, jedzeniu itp. Następnie podczas wspólnego …

Kontynuuj czytanie

Accessibility