Category: Aktualności

Moskwa nas zachwyciła!

         Wizyta w Moskwie to efekt realizacji projektu Polsko-Rosyjskiej Wymiany Młodzieży ze szkołą dla Dzieci Niewidomych w Moskwie, dotyczącego sportowej ścieżki tematycznej „Ze wszystkich nieważnych rzeczy footbol jest zdecydowanie najważniejszą. Na ile sport stał się dla współczesnego człowieka ostatnim świętym rytuałem”.  Młodzież z naszych szkół  ( po 10 uczniów z każdej) wspólnie …

Kontynuuj czytanie

Podziękowania dla dobrych dusz z Maika

                                 W imieniu rodziców, a przede wszystkim w imieniu dzieciaków z zespołów edukacyjno – terapeutycznych, pragniemy serdecznie podziękować agencji reklamowej Maik za udzielenie nam wsparcia w postaci 1000 złotych na pomoce edukacyjne i książki, dzięki którym nasze zajęcia będą nie …

Kontynuuj czytanie

Meet and Code – Hackathon

LUBELSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH „ZDOBYWCY MARZEŃ” prosi o głosy na projekt Meet and Code – Hackathon – Wyzwanie. Możemy wygrać 2500 EURO. Jest o co walczyć. Podaję link do projektu https://www.meet-and-code.org/pl/pl/event-show/661 Zagłosujcie i WAŻNE potwierdźcie swój głos w mailu, który otrzymacie. Z góry serdecznie dziękujemy za każdy oddany głos.

Informacja

Wiodący Ośrodek Koordynacyjno – Rehabilitacyjno – Opiekuńczy (WOKRO) Informujemy, że między Miastem Lublin a Ministerstwem Edukacji Narodowej zostało podpisane porozumienie na realizowanie przez SOSW dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”. Zgodnie z postanowieniami porozumienia na obszarze …

Kontynuuj czytanie

Informacja

Informacje dotyczące procedury składania wniosków o przyznanie stypendiów szkolnych dla uczniów Możliwość ubiegania się o pomoc materialną dotyczy uczniów szkół oraz wychowanków ośrodków aktualnie kształcących się, zamieszkałych na terenie Miasta Lublin, którzy nie ukończyli 24 roku życia. Wnioskodawcą powinien być: rodzic (prawny opiekun) – w wypadku ucznia niepełnoletniego; uczeń – jeśli ukończył w chwili składania …

Kontynuuj czytanie

Informacja

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2018/19 odbędzie się dnia 3 września o godz. 11.00  

Od cukierka do papierka – słodka wizyta w „PSZCZÓŁCE”

                  Dnia 13 czerwca uczniowie klasy I i III szkoły podstawowej odwiedzili  Fabrykę Cukierków PSZCZÓŁKA . B Bardzo sympatyczna pszczoła opowiedziała dzieciom o słodkiej pracy w fabryce, a następnie zabrała nas na wycieczkę po hali produkcyjnej w poszukiwaniu cukierków. Na zakończenie każdy z uczestników otrzymał słodki upominek. …

Kontynuuj czytanie

Klasa II gimnazjum w Zoom Natury Janów Lubelski

  Materiał o Laboratoriach Wiedzy w Parku Rekreacji Zoom Natury można było obejrzeć wczoraj o godz. 17. 00 na kanale LubelskaTV. Kto nie widział, niech obejrzy teraz:) Opublikowany przez Zoom Natury 25 czerwca 2015 Klasa II gimnazjum w dniach 14-15 czerwca przebywała na wycieczce w Janowie Lubelskim. Celem było poznanie atrakcji Parku Rekreacyjnego Zoom Natury. …

Kontynuuj czytanie

WYCIECZKA DO ENERGYLANDII, KRAKOWA I KOPALNI SOLI W BOCHNI

Dzięki fundacji ,,Zmieniamy życie” w dniach 7- 8.06.2018 r. kilkoro wychowanków naszego internatu, pod opieką p. Bernardy Kasprzak i p. Iwony Korgul, miało możliwość bezpłatnego wyjazdu na wycieczkę. Pierwszym i najbardziej wyczekiwanym miejscem, jakie odwiedziliśmy była Energylandia. Jest to największy w Polsce park rozrywki zlokalizowany w miejscowości Zator, gdzie na przestrzeni 26 hektarów znajduje się …

Kontynuuj czytanie

LEGENDY LUBELSKIE W DOTYKOWYCH ILUSTRACJACH

W czwartek, 7 czerwca br. w internacie odbyły się warsztaty w ramach projektu stypendialnego „Tyflonarracja o historii Lublina” realizowany we współpracy z Muzeum Historii Miasta Lublina oraz Centrum Aktywizacji Osób z Niepełnosprawnością KUL. Zajęcia prowadziła p. Magdalena Szubielska. Projekt zakłada przygotowanie grafik dotykowych przedstawiających: wybrane lubelskie zabytki, osoby i zdarzenia istotne dla historii miasta, a …

Kontynuuj czytanie

Accessibility